Організація доступу на об'єкт за двома ідентифікаторами
Дозвіл на прохід через КПП надається у випадку розпізнавання обличчя співробітника з тим, що є у базі та прикладання картки до зчитувача (допуск на об'єкт за двома ідентифікаторами). У випадку, якщо людина прикладає чужу картку (можливо вкрадену), турнікет не відкриється, а охорона буде проінформована. Ведеться облік робочого часу співробітників з можливістю перегляду у формі звіту.
У випадку, якщо людина прийшла на роботу не в свою зміну, прохід може бути заблокований.
Виявлення фактів порушення прав допуску
Перепуск до приміщень офісних працівників та працівників охорони (двері на магнітних замках) відбувається за тим самим принципом, що і на КПП (співпадіння двох ідентифікаторів - зображення обличчя та картка).
Співробітники офісних приміщень не мають права входити в окремі приміщення підрозділів охорони (серверна) . У випадку фіксації порушення (наприклад, людина зайшла через притримані двері і камера спостереження, розташована в приміщенні, зафіксувала обличчя людини, якій допуск на об'єкт заборонено), відбувається блокування дверей, оповіщення начальника підрозділу безбеки об'єкту, та додатково, за необхідності, підрозділу безпеки Холдингу.
Побудова мережевої розподіленої архітектури з єдиним центром моніторингу та адміністрування
Працівники різних компаній, що входять до складу холдингу, можуть відвідувати різні об'єкти холдингу, що знаходяться в різних містах, з певними правами допуску на певні ділянки об'єктів. Для кожної особи рівні допуску на певні об'єкти налаштовуються головним відділом безпеки холдингу.
У випадку порушення процедур, або виходу ситуації з під контролю на певному об'єкті, головний відділ безпеки холдингу може втручатися в процесс організаціії безпеки на об'єкті: блокування/розблокування дверей, перегляд відео з камер спостереження, корегування прав допуску, пошук в архіві ...
Створення звітів на підставі інформації про події з баз даних
По кожному елементу об'єкту, що входить до складу холдингу, ведеться хронологія подій (без можливості видалення):
- дата та тривалість перебування осіб або транспортних засобів на певних ділянках об'єкту
- перелік тривожних подій
- перелік дій операторів (постановка/зняття з охорони, відкриття/закриття дверей ...)
- облік робочого часу
- інше (перелік можливостей визначається потребами замовника)